Uncategorized @tr

Gmail ile İş Akışı Gösterge Panosu Nasıl Oluşturulur?

İş sektörüne bakıldığında düzenli ve aktif bir şekilde iş akışının devam edilmesi için düzenli olarak belirli panolar kullanılır. Kullanım şekline bakıldığında özellikle iş akışlarını yönetmek ve organize etmek için tercih edilen en önemli araçlar arasında Gmail ilk sırada yerini alır. İş akışına bakıldığında özellikle gösterge panosu oluşturmak daha verimli bir şekilde işlemlerinizi takip etmek amacıyla tercih edilir. Genel yapısına bakıldığında özellikle e-posta tabanlı olarak süreçleri daha verimli bir şekilde takip edebilirsiniz. Genel yapısına bakıldığında özellikle Gmail ile bir iş akışı gösterge panosu oluşturmak için özellikle birkaç adım izleyerek kullanım sağlayabilirsiniz. Akışın bozulmaması ve düzenli bir şekilde işlerin ilerleyebilmesi için bu panoyu yaparak daha verimli bir çalışma performansı ön plana çıkarabilirsiniz.

E-Posta Etiketleri Oluşturma

Gmail kullanımı ile birlikte iş akışı gösterge panosu oluşturmak için özellikle e-posta etiketleri ile kategorize edilmesi gerekir. İş akışına uygun bir şekilde oluşturulmuş etiketlerin kullanımı sayesinde daha rahat ve daha güvenilir bir şekilde etiket kullanımı sağlayabilirsiniz. İş boyutuna göre ve iş yapısına göre özel olarak dikkat çeken bu etiketler, en yaygın kullanılan etiket türleri arasında yer alır. Etiket işlemleri için Gmail’e giriş yaptıktan sonra özellikle alt kısımda yer alan “+ Oluştur” bölümünden etiket oluşturabilirsiniz. Genel yapısına bakıldığında özellikle e-posta filtreleri sayesinde daha güvenli bir şekilde e-postaları otomatik olarak etiketleyerek filtre oluşturabilirsiniz.

Google Sheets ile Entegre Etmek

Günümüzde iş sektöründe yaygın olarak kullanılan Google, özellikle iş konusunda daha üst seviyeye erişim sağlamak için özel olarak üretilmiş olan Google Sheets ile verimli bir iş yapma gücü ön plana çıkarır. Google Sheets ile e-postada bulunan verileri entegre ederek verileri çekmenizde fayda vardır. Kullanım şekline bakıldığında pek çok farklı yol bulunsa da, özellikle Google Sheets ile birlikte Gmail arasında bir entegrasyon oluşturmak veya Google Workspace ile eklentileri kullanmakta fayda vardır. 

Google Sheets’te Gösterge Panosu Oluşturma

Google Sheets kullanımı ile birlikte e-posta verilerini dikkat çekici tasarıma sahip olan tablo ve grafikler ile görselleştirerek bir gösterge panosu oluşturabilirsiniz. Tasarım açısından ve kullanım açısından pek çok farklı Google Sheets dosyası bulunsa da, bu dosyalar adına gösterge panosu oluşturarak verimli daha verimli bir iş planı ön plana çıkarabilirsiniz. Tablo çeşitleri arasında birbirinden özel tasarımlara sahip olan Google Sheets dosyası bulunsa da, özellikle pivot tabloları ve grafik çeşitleri sayesinde güvenilir bir şekilde gösterge panosu oluşturabilirsiniz. 

Google Data Studio ile Gelişmiş Panolar

Google üzerinden oluşturabileceğiniz panolar arasında özellikle Google Sheets yapısında bulunan panoları daha rahat ve daha güvenli bir şekilde Google Data Studio üzerinden bağlayarak daha profesyonel ve detaylı gösterge panoları oluşturabilirsiniz. Profesyonel ve detaylı gösterge panoları oluşturarak iş ortamında verimli bir şekilde iş akışını gösteren panolar hazırlayabilirsiniz. Pek çok farklı site üzerinden yapabileceğiniz bu panolar sayesinde verimli bir ürün kullanımı sağlayabilirsiniz.

İş Akışı Takibi İçin Ekiplerle Paylaşım

İş akışını takip etmek ve panolarınızı ekibinizle birlikte paylaşarak aynı veriler üzerinden çalışabilmek için Google Sheets ve Google Data Studio kullanabilirsiniz. Bu verilerin paylaşımı sayesinde ekip üyeleri mevcut olarak bulunan panoları görüntüleyebilir ve ihtiyaç duyduklarında yorum ekleyebilir. İş yükünü daha aza indirmek için özellikle Google dosyalarını kullanarak dikkat çeken bir iş akışı gösteren pano hazırlayarak, işlerinizi daha kolay bir şekilde yolunuza koyabilirsiniz.

Bir yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.