Skip to main content

G Suite, Google Workspace’e Dönüşerek Büyüdü! Akıllı, Verimli Ve Güvenli Dijital Ortak Çalışma Alanı

Dünya çapında milyarlarca kullanıcı, Google Workspace’i (eski adıyla G Suite) kullanarak artan işbirliği ve verimliliğin tadını çıkarıyor. Google’ın her ölçekten şirkete uygun ortak çalışma araçlarını bir arada sunduğu Google Workspace, zamanı işi yönetmeye değil işin kendisine ayırmanızı sağlıyor. Veri temelli akıllı önerilerle, önceliklerinizi belirlemenize ve daha doğru kararları daha hızlı almanıza yardımcı oluyor. Yeni iş kurarken ya da ekibinize yeni üyeler katılırken, ister küçük işletme ister büyük bir kurumsal şirket, hatta çevrimiçi olmasanız dahi olur, Google Workspace ile dijital ortamda akıllı, verimli ve güvenli bir ortak çalışma alanına sahip olabilirsiniz.

Neden Google Workspace Kullanmalısınız?

Tek Paketle Tüm İhtiyaçlarınıza Sahip Olabileceğiniz Uygulamalar

Daha Hızlı Kararlar

Google Takvim ile ekibinizin programından uygun zamanı bulun, Gmail altyapısıyla otomatik toplantı daveti gönderin. Google Meet ile çalışma arkadaşlarınıza bağlanın. Görüntülü görüşme ve ekran paylaşımıyla daha hızlı kararlar alın.

Bulutta Depolama

Çalışmalarınızı tüm cihazlardan güvenle erişebileceğiniz tek bir yerde tutun. Geleneksel e-posta çözümlerindeki gibi boyut kısıtlamalarına takılmadan paylaşın, başka kullanıcıları dosyanızın üstünde çalışma yapmaya davet edin. Google Drive’da otomatik olarak kaydedilen ve depolanan dosyaların tadını çıkarın.

Gerçek Zamanlı Ekip Çalışması

İster şirket içindeki, ister şirket dışındaki kullanıcılarla, internete bağlı olmasalar bile, farklı cihazlarda dokümanlar, e-tablolar, slaytlar, formlar üzerinde kolayca çalışın. Tek dosyada tüm düzenlemeleri görün, entegre sohbet üzerinden haberleşin.

Her Zaman Güvenli

Cihaz kaybolduğunda veya çalışan değişikliği olması durumunda, farklı güvenlik seçenekleriyle şirketinizin verilerini koruyun. E-posta iletilerini ve kayıt sohbetlerini arşivleyin. Güvenlik ayarlarını, merkezi bir yönetim konsolundan kolayca yapılandırın.

Güvenlik ve Yönetim Çözümleri

İster Start-Up, İster Küçük İşletme, İster Kurumsal Bir Şirket Olun, Çalışmak İçin İhtiyacınız Olan Her Şey Google Workspace’te Bir Arada!

  • ben@sirketim.com uzantılı e-posta adresinizi anında oluşturun, yazışmalara başlayın.
  • Tek bir paketle, kullanıcı başı ödeme ile ihtiyacınız kadar bulut depolama alanına sahip olun.
  • Bulut depolama alanı sayesinde tüm işlerinizi tek ve güvenli bir noktada arşivleyin, tüm cihazlardan kolaylıkla erişin, ekibinizle paylaşın.
  • Google birlikte çalışma araçlarıyla işbirliği sağlayın, görüntülü toplantılara katılın, işinizi geliştirin.
  • Büyüyen işinize uygun olarak ekibinizi genişletirken, yeni üyeleri sisteme hızla ve kolayca dahil edin.
  • Sektöre yön veren spam koruması ve otomatik yedekleme çözümleriyle verilerinizi koruma altına alarak Google’ın güvenli sunucularında %99,9 kesintisiz çalışma garantisine sahip olun.

Size En Uygun Bulut Paketi Hangisi?

Business Starter

$ 99

Per Month
  • Size özel ve güvenli kurumsal e-posta
  • 100 katılımcıya kadar görüntülü toplantı
  • Kullanıcı başına 30GB bulut depolama alanı
  • Standart güvenlik ve yönetim denetimleri
  • Standart destek hizmetleri

Hemen Başla

Business Standart

$ 99

Per Month
  • Size özel ve güvenli kurumsal e-posta
  • Kayıt + 150 katılımcıya kadar görüntülü toplantı
  • Kullanıcı başına 2TB bulut depolama alanı
  • Standart güvenlik ve yönetim denetimleri
  • Standart (İstenirse ücreti karşılığında Gelişmiş) destek hizmetleri

Hemen Başla

Business Plus

$ 99

Per Month
  • Size özel ve güvenli e-Delil tespiti ve veri saklama kurumsal e-posta
  • 500 katılımcıya kadar + Kayıt + Katılımcı izleme
  • Kullanıcı başına 5TB bulut depolama alanı
  • Gelişmiş Güvenlik (Apps Kasası, gelişmiş uç nokta yönetimi dahil)
  • Standart (İstenirse ücreti karşılığında Gelişmiş) destek hizmeti

Hemen Başla

Enterprise Plan

$ 99

Per Month
  • Size özel ve güvenli e-Delil tespiti ve veri saklama S/MIME şifreleme
  • 500 katılımcıya kadar + Kayıt + Katılımcı izleme + Gürültü giderme ve alan içi canlı yayın
  • Kullanıcı başına ihtiyacınız kadar bulut depolama alanı
  • Gelişmiş (Apps Kasası, veri kaybını önleme, veri bölgeleri, kurumsal uç nokta yönetimi dahil)
  • Standart (İstenirse ücreti karşılığında Premium) destek hizmeti

Hemen Başla