Alotech Başarı Hikayesi:

alotech_logo@4x

Google Cloud ile Daha İyi Performan

icon_01
cagri

Sektör: Hizmet (Çağrı Merkezi)

AloTech’in Hedefleri

Günlük İşleme Miktarları:

2 Milyon

dakika ses verisi

100 Terabayt

iş analitiği dersi

1 Milyon

mesaj

AloTech’in Kazanımları

  • Yüksek maliyetli, yüksek bakım gerektiren eski platformların dijitalleştirilmesi
  • Küresel genişleme için iletişimlerin gerçek zamanlı olarak işlenmesi
  • Müşterilerine nerede olurlarsa olsunlar düşük gecikme Süresi sağlanması
  • Platformun kullanılabilirliği ve sürekliliği
  • Platformu geliştirip mükemmelleştirdikçe hızla hareket edilmesi
  • Makineleri kurma ve yönetme işinden kurtulmak
  • Geliştiricilerin, yönetilen altyapı hizmetleriyle yapabilecekleri en iyi ürünü oluşturmaya odaklanmalarının sağlanması
  • Dünyanın her yerindeki müşterilere çok az gecikme ile gerçek zamanlı ses hizmetlerinin sağlanması
  • Çağrı merkezi platformunun işlediği sorgu sayısının hızla ölçeklendirilmesi
  • Müşterilerinin kaydolduktan sonraki on dakika içinde kendi hizmetlerini kurmalarının sağlanması
  • Çok az bakımla yüksek hacimli işlerin çalıştırılması Çok sayıda sunucu satın alma ve yapılandırma ön maliyetlerine sahip olmadan güçlü yapay zeka araçlarının kullanılması
  • Google AI araçlarıyla, çalışanlarına zaman kazandırılması ve onları daha fazla katma değerli işlere odaklanmalarının sağlanması

Global IT’nin Rolü

  • AloTech’in ihtiyaç duyduğu bilgilere hızlı erişiminin sağlanması ve taleplerinin Google tarafından küresel Google ekipleriyle yakın ilişkilerden yararlanarak hızlı
    bir şekilde karşılamasını sağlanması
  • Açık kaynak (Open Source) yetenekleriyle AloTech Serverless ve PaaS projelerinin ivmesinin artırılması
  • Sürekli destek sağlanması (7/24)
  • Google Workspace’in ve uzaktan çalışma kültürünün verimliliğini en üst düzeye çıkarılması