Alotech, ilk 100% Google Cloud tabanlı çağrı merkezin Call Center Studio’yu kurdu. Dünya çapındaki müşterileri için yüksek düzeyde ölçeklenebilir, güvenilir, AI destekli bir iletişim merkezi çözümü olan Call Center Studio, Google Kubernetes Engine’i kullanıyor.
Alotech ile
Google Cloud İşbirliği
Bulut Tabanlı Bir Çağrı Merkezi Platformu
Call Center Studio
“Global genişleme için global bir çözüme ihtiyacımız vardı. İletişim süreçlerini gerçek zamanlı olarak yürüttüğümüz için müşterilerimize nerede olurlarsa olsunlar düşük gecikme süreleriyle hizmet sunabilmemiz gerekiyor. Google Cloud’un sunduğu bağlantı seçenekleri, bu alanda karşılaştığımız en iyi seçenekler.”
İdris Avcı, CTO ve Kurucu Ortak
- Maksimum Büyüme İçin Mikro Hizmetler
- Gelişmiş Müşteri Hizmetleri İçin Yapay Zeka
- Hızlı Ölçeklenebilen Bir Altyapı
Call Center Studio, üstün küresel ağı ve geliştiricilere sağladığı çalışma kolaylığı nedeniyle Google Cloud’da kalmayı tercih etti. Şirket, Google Kubernetes Engine (GKE) kümelerinde çalışan mikro hizmetlere dayalı yeni bir altyapı tasarladı.
Bulut tabanlı altyapının şirket içi yığına kıyasla sağladığı avantajlardan biri, çok sayıda sunucu satın alma ve yapılandırma gibi ön maliyetler olmadan güçlü yapay zeka araçlarını kullanabilme yeteneği. Call Center Studio, Google Cloud paketindeki bir dizi aracı kullanarak, müşteri taleplerini otomatik olarak duyan, anlayan ve hızlı bir şekilde yanıtlayan self servis süreçler sunarak müşteri hizmetleri temsilcilerinin dikkatlerini daha karmaşık görevlere odaklamasına olanak tanıyor.
Call Center Studio artık şirket büyüdükçe hızla ölçeklenebilen bir altyapıya sahip. Son üç yılda şirketin işlediği ses miktarı ikiye katlandı ve günde 2 milyon dakikaya ulaştı. Call Center Studio’nun ana odak noktası konuşma olsa da, çeşitli platformlar ve sosyal medya üzerindeki chat tabanlı etkileşimler, günde bir milyondan fazla mesajın işlendiği son yıllarda şirketin portföyünün en hızlı büyüyen parçası oldu.