Kurum İçi İletişim ve Süreç Yönetimi Platformu Weoll ile
İş ve İletişim Süreçlerinizi Güçlendirin!

Mobil teknolojiler ve bulut bilişimin hayatlarımızda daha fazla yer edinmesiyle birlikte, işyerleri çalışma alanları olarak yeniden tanımlanıyor. İş yapış şekilleri değişiyor, ekiplerin işbirliği yapacağı yeni koşullar oluşturuluyor. Teknoloji sayesinde fiziksel olarak uzaklaşabilen şirketler ve çalışanlar, yine teknoloji sayesinde daha fazla ve etkili iletişim kurmanın olanaklarına kavuşuyor. Global IT ekibi tarafından geliştirilen kurum içi iletişim ve süreç yönetimi platformu Weoll ile yeni çalışma düzeninde yeni normalini arayan şirketlerin iş ve iletişim süreçlerini güçlendirerek değer katıyor, çalışan bağlılığını ve verimliliğini artırmaya olanak tanıyoruz. 

En komplike, efor ve maliyet gerektiren işleri bile basit süreçler halinde tasarlayarak kullanımınıza hazır hale getirirken, kusursuz iş süreçleri sayesinde Weoll kurumunuzun kalbine yerleşiyor, size özel tasarlanmış uygulamalarla kurumunuzun organik bir parçası haline dönüşüyor.

Weoll İle Neler Yapabilirsiniz?

Kurumsal Portal İle Çalışan Bağlılığı Ve Memnuniyetini Artırın.

Kurum içinde etkin bir iletişim ağı kurmak ve yönetmek için ihtiyacınız olan her şey burada! Çalışanlarınız birbirleriyle, diğer ekipler ve üst yönetimle tek bir platformdan diyalog kurabilir. Kurumunuzda işbirliği ve uyumu destekleyin, çalışan bağlılığı ve memnuniyetini artırın.

  • Kontrol Paneli ve Hazır Araçlar
  • Rehber
  • Organizasyon Şeması
  • Uygulama Kütüphanesi
  • Video ve Resim Galerisi
  • Sayfa Tasarlayıcısı
  • Dosya Kütüphanesi
  • Kaynak Yönetimi
Kurumsal Portal İle Çalışan Bağlılığı Ve Memnuniyetini Artırın.

İletişim Ve İşbirliği Alanı İle Kurum İçi İletişimi Diyaloğa Dönüştürün.

En güncel konuları anında ve herkesle paylaşın. Üstelik herkesin kullanmaya alışkın olduğu sosyal ağlar gibi kolay, hızlı ve etkileşimli. Kurum içindeki iletişimi tek yönlü olmaktan kurtarın, diyaloğa dönüştürün.

  • Duyuru Yönetimi
  • We’Blog
  • Hazır Araçlar
  • Anket Tasarlayıcısı
İletişim Ve İşbirliği Alanı İle Kurum İçi İletişimi Diyaloğa Dönüştürün.

İş Süreçleri Yönetimi İle Kolay, Hızlı Ve Modern İş Süreçlerine Kavuşun.

Kullanıcı dostu arayüzler ve sürükle-bırak teknolojisiyle, yazılım bilgisine ihtiyaç duymadan kolaylıkla kurumsal formlar oluşturun, dakikalar içerisinde karmaşık iş süreçleri yaratın ve hızlıca devreye alın. Weoll’un size sunduğu hazır süreçleri de kullanabilirsiniz. Veriler ve gerçek zamanlı trafik bilgileriyle kullanıcıların bir noktadan başka noktaya gitmek için en iyi yolu bulmasına yardımcı olabilirsiniz.

  • Form Tasarlayıcısı
  • Süreç Tasarlayıcısı
  • İş ve Onay Akışı
  • Hazır Süreçler
İş Süreçleri Yönetimi İle Kolay, Hızlı Ve Modern İş Süreçlerine Kavuşun.

Global IT Uzmanlarıyla Size Özel Ücretsiz Demo Seansına Katılmak İçin Hemen Kaydolun.

Neden Weoll Kullanmalısınız?

Sahadakiler, üretimde çalışanlar, ofistekiler, uzaktan çalışanlar… İnsan kaynakları ekibi olarak herkesi kucaklayan bir iletişim ve çalışma alanına hemen sahip olabilirsiniz. İş yapış şekillerinizi, dijital çağa uygun olarak dönüştürebilirsiniz. Kurumsal portalınızı ihtiyaçlarınıza göre kişiselleştirebilir, kodlama ya da eğitim gerekmeden, başka bir ekibin desteğine ihtiyaç duymadan, herkesin kullanmasını sağlayabilirsiniz. Şirketinizde birlikte çalışma kültürü oluşturmanızı ya da zenginleştirmenizi sağlayacak hazır çözümlere hemen sahip olabilirsiniz. İş süreçlerinizi iyileştirebilir, BT desteğine ihtiyaç duymadan yenilerini kolayca geliştirebilirsiniz. Çalışan deneyimini zenginleştirebilir, çalışan memnuniyetini artırarak, şirketinizin çalışan dönüşüm oranını düşürebilirsiniz.

Kurumsal iletişim ekibi olarak logo, kurumsal kimlik, görsel, video gibi kurumsal tanıtım araçlarının en güncel versiyonunu her an kullanıma hazır olarak tüm çalışanlarla paylaşabilirsiniz. Kurumsal portalınızı, kurum kimliğinizi yansıtacak şekilde kolayca düzenleyebilirsiniz. Kurum dışındaki paydaşlara yaptığınız etkinlikleri, basına dağıttığınız bültenleri, yöneticilerinizin röportajlarını eş zamanlı olarak kurum içine taşıyabilirsiniz. Kurumunuzun hızlı ve dinamik iletişim döngüsüne aynen cevap veren bir kurumsal portala hemen sahip olabilirsiniz.

Mağaza, bayi, satış noktası ya da saha… Genel müdürlük dışında çalışan, genellikle mobil olan, bir kısmının masası dahi bulunmayan tüm yönetici ve çalışanlara, kendi cep telefonlarından ulaşabilirsiniz. Kurumsal ve bireysel verileri ayrı ayrı güvence altında tutarken, kurumsal bilgi ve duyuruları gerçek zamanlı paylaşıp hemen etkileşime geçebilirsiniz. Çalışanlarınız sosyal medyayı kullanır gibi tüm araçları kolayca yönetirken, eğitimlerini de bu platformdan alabilir.

Üretimde kullanılacak hammadde ve numunelerin satın alınmasından başlayarak tüm üretim aşamalarını izlemek ve daha çevik, kontrol edilebilir hale getirmek mümkün. Bugüne kadar kağıt üzerinde manuel olarak sürdürülen, dosya ve evrakların gerçek anlamda imzalanmasıyla ilerleyen üretim süreçleri, artık dijital ortamda kolayca takip edilebiliyor!

Tek bir çatı altında birden fazla şirketi bulunan holdinglerin binlerce çalışanını aynı ortamda kolaylıkla buluşturabilirsiniz. Her şirketin ihtiyacına göre kişiselleştirilebilen araçlarla, grup şirketlerinin birlikte çalışması ve daha fazla iletişim kurması için alan açabilirsiniz.

Çalışanların yetki sahibi oldukları kurumsal dokümanlara, ortak bir alandan ve kolaylıkla ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Üretilen dokümanlar onay sürecinin sonunda versiyonlarıyla birlikte yayınlanır, “okuma görevi” olarak ilgili gruplara gönderilir. Sonuçlar, performans değerlendirmeye katkı sağlayacak çıktılarla raporlama araçları tarafından takip edilir.

Global IT Bilişim
Hizmetleri A.Ş.

Onsekiz İş Merkezi Ortaklar Caddesi
Bahçeler Sokak 18/4 Şişli 34394 İstanbul
+90 (212) 211 50 01
info@globalit.com.tr

Bize Ulaşın